‘WONINGONTRUIMING’ KLINKT HEFTIG, WIJ NOEMEN HET LIEVER  ‘ONTZORGEN’

De Inboedel Ruimers ontzorgen u graag bij het ontruimen van een woning. Want wat de reden van de ontruiming ook is,
het leeghalen van een woning is niet alleen tijdrovend maar kan in sommige gevallen ook heel emotioneel zijn.
Dan is het heel fijn als u deze zorg met een gerust gevoel uit handen kunt geven.

VAN VOL NAAR LEEG

Onze medewerkers zijn meelevend, discreet, snel, eerlijk en gaan tegenslagen niet uit de weg maar lossen ze op.

EEN HUURWONING OPLEVEREN VOLGENS EISEN WONINGBOUWVERENIGING
Als u een huurwoning verlaat dan dient deze tijdens de oplevering aan de woningbouwvereniging aan strenge eisen te voldoen. De Inboedel Ruimers zorgen ervoor dat uw huurwoning geheel volgens de eisen van de woningbouwvereniging wordt opgeleverd. Wij verwijderen vloer- en raambekleding, lampen, planken en de laatste overgebleven meubels/boedel. Wij leveren de woning/berging bezemschoon op en zijn desgewenst aanwezig bij de eindinspectie.

ALS UW HUIS IS VERKOCHT
Yesss u heeft uw huis verkocht. Super blij natuurlijk! Nu lekker aan de slag in uw nieuwe huis. Na een aantal weken klussen komt de sleuteloverdracht van uw oude huis steeds dichterbij en eerlijk gezegd ziet u daar best tegenop, want wat moet u met al die spullen doen die er nog staan? Ook wilt u uw huis netjes opleveren aan de nieuwe bewoners, maar daar heeft u eigenlijk geen puf meer voor. Dit is ook het moment waarop u De Inboedel Ruimers kunt bellen. Wij verzorgen niet alleen de opslag maar zorgen er ook voor dat u huis netjes opgeleverd wordt.

ALS EEN DIERBARE IS OVERLEDEN
Helaas kunnen wij het verdriet niet wegnemen, maar De Inboedel Ruimers ontzorgen u graag. In deze emotionele tijd de woning leeghalen van een dierbare is het laatste waar u aan wilt denken. Uw hoofd staat hier eigenlijk gewoon niet naar. Toch dient een zorgkamer vaak binnen 5 dagen leeg opgeleverd te worden, soms zelfs binnen 24 of 48 uur. Laat ons u helpen. Wij beseffen ons maar al te goed hoe emotioneel en stressvol zo’n woningontruiming kan zijn, daarom ontzorgen wij u graag.

BIJ VERHUIZING NAAR EEN ZORGCENTRUM
Verhuizen naar een zorgcentrum vindt plaats om diverse redenen. Als één van de ouders bijvoorbeeld wordt getroffen door Dementie of Alzheimer dan komt er een moment waarop thuiswonen helaas geen optie meer is. Dit is voor iedereen een emotionele achtbaan. De Inboedel Ruimers nemen u graag een klein deel van de zorgen uit handen. Zo maken wij vooraf foto’s van de huidige situatie en verhuizen wij de dierbare spullen van uw ouder naar het verzorgingshuis. Daar plaatsen wij alles zo nauwkeurig mogelijk weer terug in de oude situatie. Wij zorgen ervoor dat het bijzettafeltje weer binnen handbereik naast de stoel van uw vader/moeder staat en dat zelfs de fotolijstjes op dezelfde plank van de kast staan. Dit voelt voor mensen met Dementie/Alzheimer heel vertrouwd. Alle spullen die niet mee kunnen verhuizen kunt u tijdelijk opslaan zodat jullie als familie eerst de tijd hebben om rustig uit de achtbaan te stappen. Wanneer het u uitkomt, kunt u een afspraak maken om op uw gemak alle spulletjes uit te zoeken. Dit heet ‘ontzorgen’, dat doen wij met liefde! Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te zien hoe wij u kunnen ontzorgen.

Als uw huisdier niet mee mag verhuizen...
Bij verhuizing naar een verzorgingshuis mag een huisdier meestal niet mee. De verhuizing is al emotioneel, maar het afscheid nemen van hun geliefde huisdier maakt het nog zwaarder. Als wij zoiets meemaken stellen wij de eigenaar graag voor aan Swiffers Hoeve. Zij bieden de mogelijkheid om het dier op te vangen tegen een lage vergoeding en vanuit daar een nieuw huis te zoeken, alles in overleg met de eigenaar. Swiffers Hoeve is een stichting zonder commercieel belang. Bij De Inboedel Ruimers én Swiffers Hoeve staan mens en dier centraal. Daarom zijn wij heel blij en trots op onze samenwerking met Swiffers Hoeve. Lees de blog op onze site voor meer informatie.



Ook al is de reden van de ontruiming verschillend, onze werkwijze is gelijk:

1. Wij brengen het huis helemaal op orde

  • Verwijderen van de inboedel, vloerbedekking, plavuizen, parket, enz.

  • Milieubewust, gescheiden afvoeren van afval

  • Oplevering van de woning: leeg en schoon, volgens strenge richtlijnen woningbouwvereniging, inclusief eindinspectie of verkoopklaar maken

  • Hulp bij het optimaal presenteren van de woning: van het herstellen van gaatjes, tot schilder- en tuinierwerkzaamheden

2. We geven de inboedel een nieuwe plek

  • Desgewenst verhuizen van de inboedel naar een nieuwe locatie
  • Tijdelijk extra opslagruimte nodig? 
    We kunnen uw spullen in onze loods opslaan

3. En bovendien een tweede kans

  • Professioneel taxeren van de inboedel
  • Waardevolle inboedel? Wij laten gerenommeerde veilinghuizen taxeren en bieden u het hoogste bod
  • Niet ‘veiling waardig’, maar wel waardevol? Wij kopen ook zelf inboedels op via ons dochterbedrijf De Inboedel Groothandel
  • Overige inboedel bezorgen wij bij kringloopwinkels
  • Kleding krijgt een tweede leven via het Leger des Heils

 



Wat gaat een ontruiming kosten?

Deze vraag krijgen we dagelijks, logisch. Het antwoord is altijd heel persoonlijk. Het is afhankelijk van wat er moet gebeuren, hoe groot is de woning, wat staat er nog in, is er een container nodig, moet de vloerbedekking eruit, enz. 
We komen graag even langs voor een kosteloze bezichtiging en een vrijblijvende offerte. 

OFFERTE AANVRAGEN

ONZE PLUSSEN

  • Betrokken
  • Discreet
  • Ervaren
  • Razendsnel
  • Betaalbaar

OFFERTE AANVRAGEN

cms/uploads/woningontruiming/Woningontruiming_Voor-Na.jpgcms/uploads/blogs/2018-07-18.jpg
©2018-2019 | De Inboedel Ruimers | Design: Prepresto - MK Design | Webdevelopment: OK-design