INTERNE BEDRIJFSVERHUIZING I.V.M. CORONA MAATREGELEN
Om de gezondheid te beschermen heeft het kabinet een aantal maatregelen genomen waaronder afstand houden. Deze maatregelen hebben gevolgen voor de manier waarop u als ondernemer of werkgever werkt. Afgelopen weken is er veel vanuit huis gewerkt, maar wees eerlijk... soms is het toch fijner als personeel op kantoor aanwezig is.
Door een interne verhuizing kan het soms toch mogelijk zijn om, met 1,5 meter afstand, (deels) op kantoor werkzaam te zijn. Wij denken mee en helpen u graag met deze verhuizing.
BEDRIJFSONTRUIMING: WIJ GAAN VOL VOOR LEEG
- Discreet vernietigen van dossiers / papier
- Milieubewust afvoeren van afval, elektrische apparaten
- Verwijderen inboedel, raamdecoratie, vloerbedekking, enz
- Herstellen van gaatjes en verwijderen van tussenwanden
- Verzorging voor- en eindinspectie van het pand, volgens strenge richtlijnen
- Geef inboedel een tweede kans: veilinghuis / verkoop / kringloopwinkels / goede doelen. Daarnaast werken wij met een "Wish List". Goede doelen/instellingen mogen hun wensen op onze Wish List zetten en als wij deze tijdens onze werkzaamheden tegenkomen dan doneren wij deze. Lees hier wat wij afgelopen jaar zoal gedoneerd hebben.
- Verhuizing naar nieuwe locatie of interne verhuizingen
- Opslag inboedel, klik hier voor meer informatie
WAT GAAT EEN BEDRIJFSONTRUIMING KOSTEN?
Deze vraag krijgen we dagelijks, logisch. Het antwoord is altijd heel persoonlijk. Het is afhankelijk van wat er moet gebeuren, hoe is de oppervlakte, wat staat er nog in, is er een container nodig, moet de vloerbedekking verwijderd worden, enz.
We komen graag even langs voor een kosteloze bezichtiging en een vrijblijvende offerte.